Wpis powitalny.


Na początek zapewne wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Kornelia, od października liczę sobie 22 lata. Aktualnie mieszkam oraz studiuję w Warszawie, ale wychowałam się na Śląsku. Sama siebie nazywam tradycjonalistką i konserwatystką, chociaż nie mam poczucia, że te określenia w pełni mnie definiują. Staram się korzystać z mądrych książek i rad, ale wszystko przesiewam też przez sito własnego rozumu. Na tym polega dorosłość, jak sądzę.

Zupełnie nie rozumiem, dlaczego tradycjonalizm kojarzy się młodym ludziom jako coś nudnego i nieciekawego. Wydaje mi się, że wiara, rodzina i miłość to wartości tak uniwersalne i niewyczerpane, że nie mogą nikogo nudzić. Często zdarza mi się słyszeć, że atrakcyjna dziewczyna powinna być bardziej wyzwolona, bo kiedy taka nie jest, to marnuje swoje życie i nie korzysta z młodości. Dla mnie korzystaniem z młodości jest życie zgodne z własnym sumieniem; takie, które przygotuje bezpieczny grunt pod dorosłość. To absolutnie nie oznacza braku szaleństwa, ale narzuca pewne standardy, których należy się trzymać. Jednak te kwestie zostawmy sobie na później.

Na blogu mam zamiar poruszać tematy polityczne, religijne i ogólnie światopoglądowe, czyli wszystko to, co bywa kontrowersyjne. Mimo wszystko będę się starać, aby moje opinie były przedstawione w sposób kulturalny i nikogo nie uraziły. Z całą pewnością będę pisać również o mniej poważnych rzeczach i nie zawsze będę taka poważna. Jeśli uznam, że zmieści się to w konwencję tego bloga, to z chęcią podejmę też tematy damsko-męskie, a nawet modowe (jako wielka pasjonatka mody).

Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.